mandag 20. oktober 2008

Veldig hyggelig

Jeg vil bare si at jeg syntes det er utrolig hyggelig med koselig tilbakemeldinger på bloggen min. I det siste har jeg fått en del positive tilbakemeldinger om at jeg er flink til å oppdatere, at jeg skriver om noen interessante ting, og at bloggen min, til tross for at jeg er jente, har noen interessante innlegg for gutter. 

Det er alltid hyggelig med positiv tilbakemelding, spesielt med tanke på at enkelte kommer med ekstremt teite argumenter når de har noe negativt å si! Hvis du mener bloggen min er uinteressant, at jeg er nerd som blogger eller noe annet, så er det absolutt ingen vits i å tilbringe tid her. Jeg har flere folk som liker den, og dessuten har jeg begynt å like blogging selv noe jeg anser som viktigere enn et patetisk forsøk på komme med noe så usakelig som noen få har gjort. 

1 kommentar:

Anonym sa...

tusen takk! koselige komplimenter.