torsdag 16. oktober 2008

Ferdig bilde

Idag startet dagen hos tannlegen og null hull. Men... for en uke siden eller noe, mistet jeg en melketann, også var det en liten del som ble igjen. Denne delen skal tannlegen ta ut 6. november, så det var ikke så utrolig gøy. Jeg kan ikke fordra tannleger, spesielt ikke etter jeg måtte trekke en tann for snart et halt år siden og lå rett ut med feber i to dager etter og neddopet på smertestillende og noe annet tull. 

Etter tannlegebesøket var mamma snill og kjøpt kaffe til meg og kjørte meg til skolen. Dagen i dag har vært utrolig deilig når det er snakk om skole. Kom til slutten av andre time, og da skulle vi finne en detalj i et bilde og blåse den opp til A3, og i 3. og 4. time redigerte jeg bildet mitt ferdig. I siste time hadde vi samfunnsfag, og da jeg fikk tilbake prøven med en 6-er, var tannproblemet glemt. 
Ellers har jeg bare jobbet hos tante i dag, og nå ligger jeg rett ut på sofaen å er dødsliten. Burde egentlig jobbe med en engelsk-stil, men det orker jeg ikke nå, så den får gå som den går. Nå ser jeg frem til en artig helg med mye på planen.

(trykk på bildet for å få det større)

1 kommentar:

NWO Observer sa...

Visit this blog. Thank you!