fredag 3. oktober 2008

Trening, jobb og kos :)

I dag var Kristine Pernille og jeg på magerygg time på Sats. Det er en time som varer en halvtime, som konsentrerer seg på mage og rygg, noe som er ganske innlysende med tanke på navnet. Da timen var ferdig, tok vi en runde på ben og armer i styrkerommet. Nå har vi bestemt oss for å melde oss på disse timene så ofte som mulig, og på tirsdag blir det først magerygg, så boxe time. 

Etter trening dro jeg til tante for å vaske, fordi jeg vasker der hver torsdag for å tjene litt penger. 

På kvelden var jeg hos Alexander. Det var utrolig koselig å være med han igjen, og vi snakket om alt mulig :) Så kom Kjetil, og da dro vi til 7/11 for å leie film. Kjetil og Alexander er to av de skjønneste guttene som finnes her i verden, og det er hyggelig hver gang jeg er med dem! Sjekk ut Kjetil sin blogg: www.lundstein.wordpress.com
Gleder meg til neste gang jeg ser dere gutter :)

3 kommentarer:

Julie Riise sa...

har du fatt jobb? hvor?:D

karolineww sa...

har ikke fått jobb sånn sett :P men vasker hos tante en gang i timen å tjener penger på det, hvertfall til jeg finner noe annet :)

Julie Riise sa...

en gang i timen:p hehe, sok paa dagsavisen. du tjener bra der men du maa jobbe ute da:p