onsdag 15. oktober 2008

19.37

Idag har jeg tatt "Disney-prinsesse" bildet mitt, og ble i grunn ganske fornøyd. Har en del retursering i gjøre, men det orker jeg ikke ta nå.

Skoledagen har vært kort, for vi dro ganske tidlig i dag. Etter skolen dro vi til byen, og Suzanne og jeg har vel fått konstatert for hundrede gang at jeg absolutt IKKE burde ha førekort. Til mitt forsvar var det hun som kjørte mot et innkjøring forbudt skilt, selvom det var fordi jeg sa vi kjørte den veien for å sette scootern der (riktig nok før jeg så skiltet selv!). Jeg har i hvertfall lært meg noen nye trafikkregler i dag, og det begynner å komme seg.
NB! Til alle som kjører scooter eller moped eller noe sånn der ute, for all del, skal dere ned i et P-hus og det er en bil før dere, VENT til bommen har lukker seg igjen før dere kjører selv. Den tanken slo nemlig ikke meg i dag, at den bommen faktisk lukker seg igjen etter bilen, så jeg fikk hele bommen i fanget. Og for de som lurer, så er den ikke som heisdører som "føler" at det er noe der og av den grunn ikke lukker seg! 

I byen kjøpte jeg en kjole fra Vero Moda. Til å begynne med syntes jeg ikke den var så fin på, men når jeg prøvde litt og tok av en sløyfe som hang på ble den ganske fin. Etter vi hadde vært på Vero Moda, dro vi til Foxx for å møte noen av de andre i klassen og det er alltid koselig. 
Tarald hjalp meg hjem igjen, for jeg klarer nemlig ikke finne veien hjem igjen når jeg er midt i sentrum. "Innkjøring forbudt" er overalt, og jeg skjønner aldri hvor jeg skal kjøre for å komme meg ut, så blir bare kjørende i en sirkel. Så tusen takk for hjelpen Tarald! :)

2 kommentarer:

sPagetti sa...

legg ut bildene daHHH

karolineww sa...

legger ut bildene når jeg har gjort de ferdig :)