mandag 13. oktober 2008

21.28

Første dagen i uken er som regel kjedelige og tunge, men i dag har det egentlig vært en ganske deilig mandag. Vi har fått ny fotooppgave, og skal denne gangen lage et portrettbilde, hvor menneskene i bildet skal ha en forbindelse. På mitt bilde, skal modellene kle seg ut som de typiske disney prinsessene samt Even som skal være prinsen. Bildene legges ut når de er ferdig så dere kan se. 

Tidligere har jeg skrevet et innlegg om at jeg i helgen jeg fyller 18 og frem til søndag skal til Paris med mine nærmeste venner. I DetNye, var det et innlegg om å leie en designerbolig eller et koselig kryp inn i stedet for et hotell, og i innlegget var det en link til en hjemmeside. Selvfølgelig måtte jeg sjekke ut denne siden, og jeg fant her en utrolig koselig leilighet med sengeplasser til 6, plasma TV, bra internett og "film library for a rainy day". Gleder meg utrolig mye til å reise, og mamma har også sagt at hvis jeg skal dra, må hun få komme ned på mandag for å være med meg på dagen min. 

Nå i kveld har jeg vært på bussmøte, noe jeg ikke kan skrive så mye om siden vi har taushetsplikt. Uansett var det utrolig koselig å være der med de som stilte opp, og vi fikk jo gjort litt selvom det ikke kom så mange. 

I morgen har Tina og jeg fått kaffeteriavakt igjen så det var utrolig deilig. 

Ingen kommentarer: