onsdag 1. oktober 2008

1.10.2008

I dag bestemte Kristine Pernille og jeg oss for å prøve ut Sats på hauketo. Det var vel ikke akkurat en positiv opplevelse, fordi alt var så annerledes fra manglerud, og det manglet noen apparater for å kunne gjennomføre treningsprogrammet vårt, så det var litt kjedelig. 
Rett etter trening dro jeg til Schibsted for å levere ut reiserute til dugnad med russebussen, og så tilbake til Kristine Pernille igjen. 

Nå er jeg hos Ida og vi ser på Greace greia på TVNorge og slapper av. Kvelden kommer vel til å bestå av jentesnakk, en latte og annet kos. 

3 kommentarer:

hellooooooeeeen sa...

faen ass, du har et sinnsykt kjedelig liv!" om du bare kan slutte å blogge, ville du gjort meg og mange andre en stooor tjeneste!

Lone sa...

Utrolig at noen gidder å si slikt i det heletatt.

Hei pus! :) Fin blogg, blir stas å se mer.

karolineww sa...

haha, da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på å lese bloggen :)

Hvis du syntes det er så kjedelig å lese bloggen min så er det vel heller du som kan gjøre deg selv en stooor tjeneste å la være å bruke tiden din her :)

Lone du er søt!<3 takk :)