onsdag 8. oktober 2008

Photoshoot

Laderen til mobilen min sluttet å fungere i går, så jeg klarte selvfølgelig å forsove meg siden jeg bare hadde en vekkeklokke. Siden jeg forsov meg fikk jeg dårlig tid, og klarte av den grunn å glemme perlekjeder til modellen min, men, men. Har vært hele dagen uten telefon, noe som er trolig irriterende, men nå er den oppe å gå igjen, fordi pappa var så snill å kjøpte ny.

Det har vært en veldig kort og deilig skoledag i dag. Begynte med å style opp Thea Margrethe, deretter dro vi til Oslo City for å kjøpe litt mat og en topp hun kunne bruke. Så tok vi turen til slottsparken og tok bildene vi trengte, og var ferdig halv ett eller noe, og da dro vi hjem.








Bildene er ikke redigert i Photoshop enda, så dette er bare foreløpig bare "grovmateriale". De så også litt stygge ut når de ble mindre :S...

4 kommentarer:

Thea Margrethe sa...

Jeg likte det øverste og nedereste best :) <3

karolineww sa...

Det ble det i midten, for det var det læreren likte best, og det har best utsnitt og linjer å sånn :P<3

Milla sa...

Så fine bilder :)
Tar å linker deg jeg kjære <3

karolineww sa...

Takk :)
Hehe, gjør det<3