fredag 3. oktober 2008

Regn


Så og si hver gang det regner hører jeg alltid en person (inkludert meg selv til tider) komme med negative uttalelser om regn. Senest i bilen i dag, sa mor at hun er så lei av at det regner og at nå kunne det godt bli sol igjen. Men egentlig, når man tenker over det, så er regn veldig koselig, og greit til tider.

Det er veldig deilig å ta seg en joggetur når det regner! Greit, man blir klissvåt og alt det der, men det er faktisk utrolig deilig. Vet ikke hva andre tenker, men jeg liker i hvertfall best å ta meg en joggetur når det regner!

Når man bader, føles alltid vannet varmere når det regner og luften er kald

Klisjé, men uansett.. Å kysse en person i regnet er noe mange jenter, inkudert meg selv, syntes er utrolig koselig. At man først blir våt og kald, for deretter å kysse en person man er glad i som varmer.

Gå tur i regnet er også deilig. Uten paraply eller regntøy! Det er sinnsykt digg å komme hjem når man er kliss våt, tenne stearinlys på badet, sette på musikk man liker, tappe i varmt vann og sette seg nedi badekarret med et blad eller lignende.

Inne kos er også hyggelig når det renger. Å bake boller og lage kakao med gode venner eller kjærsten, ha jentekvelder med middag foran peisen, ligge under dynen å se på film osv, osv.


Lekser er etter min mening mye bedre å gjøre når det regner. Lekser er kjedelig i seg selv, men når det i tillegg er fint vær ute, er det ikke så utrolig motiverende å gjøre ferdig alt man har lagt til side og som har hopet seg opp!


Det er rett og slett mye koselig å gjøre når det regner, langt i fra bare negativt når man først tenker på det :)

Ingen kommentarer: