søndag 5. oktober 2008

Kjedelig

I dag våknet jeg av at to menn snakket høylytt på et merkelig språk mens de pusset trappen med sandpapir. Ikke spesielt morsomt med tanke på at Ida dro hjem litt før halv 5 i natt, og jeg hadde planer om å sove litt lenger enn til halv 10! Ikke visste jeg at de skulle komme så tidlig heller, så fikk et lite sjokk der jeg lå å plutselig hørte at det var noen hjemme. 

Nå sitter jeg å prøver og skrive en filmanalyse på engelsk, men det går ganske dårlig, for jeg har null motivasjon, og tankene er på helt andre stedet. Det hjelper ikke mye at jeg må være ferdig om en halvtime heller, for da må jeg fikse meg litt før jeg skal på kino med jentene. Ender nok med a t jeg må sitte sent oppe, as always, så det er lite gøy. Ja, ja, kino blir i hvertfall koselig!

Ingen kommentarer: