søndag 19. oktober 2008

En ting jeg ikke helt skjønner…


Eller, det er mye jeg absolutt ikke skjønner, men nå tar jeg for meg en av de. Hva er egentlig poenget med å holde på med en person, hvis man surrer rundt med andre samtidig? Eller ha en kjæreste, hvis man skal flørte med andre og/eller være utro? Hvorfor ikke da heller bare surre rundt med forskjellige folk og ikke ”binde” seg til en samtidig?

Selv holder jeg på med personer jeg er betatt av, som jeg prøver å finne ut om det kan bli noe mer med, og som jeg lurer på føler det samme for meg. Når jeg holder på med en person ville det ikke falt meg inn å gjøre noe med en annen, flørte med opptil flere andre via meldinger, facebook, msn etc eller gjøre noe i nærheten.
Hva er det egentlig med personer som holder på med flere samtidig? Er de redd for å binde seg til én? Redd for å bli ditchet og da sitte igjen alene? Har de et enormt behov for å vite at det er mange der ute som vil være med seg? Eller hva er det egentlig? Ikke vet jeg i hvertfall, til tross for at jeg har vært i situasjonen et par ganger for mye.

Jeg har hatt venninner som har opplevd å rote med en kar på fest som viser seg å holde på med en annen eller er sammen en annen, selv har jeg vært sammen en person som flørtet med 6-7 andre ved siden av, en som klarte å finne seg en ny bokstavelig talt rett etter et langt forhold, en jeg holdt på med, som jeg etterpå var opp og ned med i evig tid som da holdt på med en annen en igjen og historien stopper ikke der. Greit, kanskje jeg bare har et stort problem, og ikke faller for andre en idioter, men jeg hører hele tiden om venninner og andre personer som opplever det samme. Hva er greia egentlig?

Tror folk de blir mer populære av å holde på med flere samtidig eller ha sex med enhver person som kommer forbi? Mine erfaringer sier det motsatte. Greit, man er kanskje på høyden en liten periode, har mange som liker deg samtidig og alltid noen å velge i. Men hva skjer når disse personene plutselig har fellesvenner å blir kjent? Hva skjer når sannheten kommer for en dag? For tro meg, den kommer! Da sitter du der med et elendig rykte, personer som missliker deg, eller rett og slett ikke bryr seg et sekund lenger. Jenter som holder på med gutter som dette får alltid høre om deres fortid, og de vil bli skeptiske og finne ut om påstander er sant eller ikke, trust me, I’ve been there! Nå sier jeg ikke at det bare er gutter som er sånn, for jeg vil tro det finnes like mange jenter som holder på slik. Poenget mitt er bare et enkelt spørsmål. Hva er poenget?

11 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ntå, tusen takk! det er din også, absolutt :- )

Anonym sa...

Karoline!

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig med deg :), gutter kan være slemme, og jeg kjenner meg veldig igjen!
men vi må ikke glemme at det er gutter som også er snille, som priorieter kun en jente!
men det er ikke de du som regel blir betatt av ved førsteinntrykk
:(
Jeg støtter deg 100 % og er lei av å gjøre samme feil hver gang med gutter!

Bra skrevet karoline :) <3<3

Anonym sa...

OMG! THE COMPUTER!!! ITS THE COMPUTER!!!!!!

karolineww sa...

Anine Kristin: tusen takk :)

Marion: ntå, du er søt!<3 Vi får bare legge om når det kommer til hvem vi faller for fremover ;) Slutt med idioter og drittsekker :) Tusen takk <3

Anonym sa...

Word EpLe =)

Anonym sa...

Gutter er noe herk :(
Huff Huff.. Skulle ønske det ikke var slik :(

karolineww sa...

haha herman :P

I know Madeleine :) men det er jo ikke bare gutter da, mange jenter som også er sånn desverre =/

Unknown sa...

Jeg er ikke sånn ! :)

karolineww sa...

Hehe, det er bra Henrik :)

Mener ikke at alle gutter og jenter er sånn heller, men mange er desverre det etter min erfaring :P

Unknown sa...

men karoline, du har jo en "spessiel kraft" for badboys da :P

karolineww sa...

I know :P derfor må jeg forandre det før jeg blir betatt av noen nestegang :P skumle saker det der..