lørdag 11. oktober 2008

Peppes og kino

Da jeg begynte på Elvebakken i fjord, kjente jeg absolutt ingen i klassen. Etter en medie tur til lunde, var det en del av oss som klikket og ble godt kjent, og vi fant på en del ting sammen etter det. En av tingene vi gjorde var å dra ut å spise og på Switch etterpå, og derfor fant jeg ut at vi i år kunne vi inkludere noen av de nye, og dra ut å spise og deretter på premieren av Fritt Vilt 2. 

Siden filmen startet klokken 11, bestemte vi oss for å spise på Akerbrygge og deretter dra opp til Coloseeum. Før filmen begynte traff vi på noen venner av Tarald, og de skulle sitte på rad 9. Så, når alle hadde satt seg, kom det to menn fra kinoen for å introdusere filmen, og sa at det i kveld ikke var delt ut noen goodie-bag til noen, men at de heller skulle trekke en heldig fra salen som skulle få komme ned hvis personen turte å åpne en likpose. Så trakk de en fra rad 9, og det var selvfølgelig vennen til Tarald, så det var artig. Han vant en utrolig fin klokke! 

Jeg syntes filmen var like bra som 1-ern, og like skummel. Tror 50% av tiden gikk med på å gjemme meg i fanget til Even, med hendene foran øynene, så glad jeg hadde han ved siden av meg! 

Nå skal jeg på trening med Kristine Pernille, og besøke Suzanne på jobb siden hun jobber alene i dag, og etter det vet jeg ikke enda. 
Ha en fin dag!








Ingen kommentarer: