søndag 28. september 2008

27.09.2008













Lørdag startet med en "StramOppPuls" time på Sats sammen med Kristine Pernille. For de som trener på Sats og ikke har prøvd denne timen, anbefales den på det sterkeste! Første halvtimen består av oppvarmning og erobikkaktige bevegelser. Deretter er det ca 20 min med vekter, situps og pushups og etter det er det 10 minutter hvor man får ned pulsen igjen og tøyer ut. 

Da treningen var ferdig, dro jeg hjem til mamma for å hente en kjole og et par pumps, der etter dro jeg hjem til pappa for å dusje, for så å møte Kristine Pernille i butikken for å handle inn masse mat til tapas. Det var utrolig koselig å sitte på kjøkkenet å lage mat og snakke om alt mellom himmel og jord!
I dag klarte jeg ikke bestemme meg for kveldens antrekk, så det endte med at jeg tok begge deler, og skiftet i løpet av kvelden. 

Klokken 18.00 på gjestene og vi spiste mat og koste oss. Det var en kjempe hyggelig kveld, og jeg ser frem til neste gang. 

Etter bursdagen fikk jeg overnattingsbesøk, og natten besto av snakking og tull før vi sluknet :)

Ingen kommentarer: