mandag 29. september 2008

28.09.2008


Dagen i dag startet med at Per-Christian dro for å kjøpe seg noe fyllamat fordi han ikke fikk det i natt, og jeg lagde meg grøt. Etterpå så vi Mars og Venus og deretter hoppet jeg i dusjen. Da jeg var ferdig i dusjen, så vi bittelitt på "Maid in Manhatten" som gikk på TV, før vi tok banen til byen for å ta følge siden han skulle hjem og jeg til Ski. I byen spiste vi litt mat, eller egentlig ganske mye når jeg tenker meg om, og så gikk vi til toget. Selvfølgelig rakk vi ikke det vi skulle ta, så vi måtte vente en halvtime på togstasjonen!

Per-Christian gikk av på Oppegård, fordi han skulle hente tingene og mopeden sin hos en kompis, mens jeg satt igjen på toget helt til Ski. Når jeg kom frem satt en av bestevennene mine (Kenneth) på stasjonen å ventet på meg. Så dro vi til kinoen og så "You don't mess with Zohan". Helt grei film, med noen morsomme scener, men ikke sånn super bra. Jeg fikk i hvertfall levert tilbake en genser og et armbånd til Andreas siden han jobbet på kinoen i dag, noe som var greit å få gjort :)

Da kinoen var ferdig gikk Kenneth og jeg hjem til han og bare slappet av. Fikk ikke vært der så veldig lenge, fordi siste tog og t-bane desverre går ganske tidlig hjem igjen. Det er egentlig noe jeg syntes er veldig dumt med kollektiv transport. Siste går tidlig hjem, og det er som regen ALLTID forsinkelser eller tull.. Det burde forbedres og de burde gå lenger om kvelden etter min mening.

Uansett så har det vært utrolig koselig å tilbringe tid med Kenneth igjen, for jeg ser han ikke så ofte siden han bor i Ski :/


Ingen kommentarer: