tirsdag 30. september 2008

30.09.2008

Idag skulle jeg egentlig trene på Elexia med Hennie, men følte meg ikke bra i dag heller, så det ble ikke noe av. Denne dagen har gått med på å ligge på sofaen og se nyeste episode av The Hills, One tree hill og Gossip girl, soving og desverre har det gått med litt tid til å skrive engelsk stil som må leveres på mandag :/ 

Nå er jeg hos Kristine Pernille, og vi har sett noen episoder av sex in the city, snakket om jente greier og drukket te :) 

Kristine Pernille har kanskje skaffet meg jobb i juletiden som ekstrahjelp på Fotoknudsen der hun jobber, så håper jeg får den :D Trenger jobb, og klarer ikke skaffe meg :/ Noen forslag til hvor man kan jobbe, eller hvordan man kan skaffe seg jobb?? Eller steder hvor det er ledge stillinger? Det er sikkert mange andre som lurer på det samme, så håper noen kommer med innspill her :)

Ingen kommentarer: